Si iata ca am avut dreptate! Reactiile la articolul de pe site-ul englezesc referitor la cum se cuceresc romancele – cel despre care tocmai iti vorbeam zilele trecute – continua sa starneasca reactii. M-a amuzat foarte tare modul in care campania Lidl pune punctul pe i in problema asta. Poti si tu sa vezi video mai sus. Esti de acord ca asa stau lucrurile de fapt? E posibil ca tehnicile de cucerire a femeilor prezentate pe site-ul britanic sa fie eficiente, dar pe alte meleaguri.
Poate englezoaicele prefera ca barbatii sa vina la intalnire ca omul grotei, cu un topor in loc de o floare si cu cateva portofele in buzunar, pe care sa le tranteasca ostentativ pe masa. Ceea ce ar trebui sa insemne in viziunea lor: “Iata, sunt barbat adevarat, platesc eu totul!”. Nu, mersi! Sunt convinsa ca asa i-ai raspunde, pentru ca preferi gesturile mai firesti. O cutie de praline in ciocolata, niste trufe sau un lichior mai deosebit o sa te bucure cu siguranta. La fel, un mesaj simpatic scris pe oglinda de la baie sau lumanarele parfumate, care vor crea o atmosfera romantica pentru voi doi, sunt foarte potrivite acum. Cutii de bomboane ca cele din imaginile de mai jos le gasesti chiar la Lidl, de Sf. Valentin. Lucrurile sunt cat se poate de simple! Sa nu le mai complicam. Pe tine ce te-ar cuceri cu adevarat?
5 thoughts on “Si din nou despre seductie”
bine de stiut :) so funny!
Pe scurt Tentatia Seductiei, depinde de ce si cum isi doreste fiecare femeie cu adevarat
Sunt curioasa, oare tu ce ai facut de Vday? :)
este foarte amuzanta reclama! E bine de stiut, la ce sa se astepte domnisoarele interesate :))
Femeie de vis !